روز سيزدهم آبان 1357 روز اوج تظاهرات و مخالفت دانشآموزان و دانشجويان عليه رژيم پهلوي بود. در جنگ و گريز سربازان حكومت نظامي با دانشجويان كه تا پاسي از شب ادامه داشت، چندين نفر شهيد و زخمي شدند.دانشگاه تهران كه از مدتي پيش به محل گردهمايي دانشجويان مخالف رژيم تبديل شده بود، در اين روز شاهد يكي از گس ترنم سکوت...ما را در سایت ترنم سکوت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 9:21